2013. május 5., vasárnap

Köszönjük...

 

Kedves  Anyu, anyák napján köszönt lányod és vejed,
Szereteted morzsájáért ajkunk pár szót elrebeg.
Amikor a kicsi hangya morzsájából csipeget,
Nem látja a nagy egészet, a cipót vagy kenyeret.

Mi sem látjuk, nem láthatjuk azt a sok-sok bánatot,
Amitől a drága szíved olyan sokszor fájhatott.
Nem látjuk mi, csak a morzsát, nem az egész kenyeret,
De a morzsa, amit látunk, csupa szív és szeretet.

Mit mondjak én, kedves Mama, anyósom lennél csupán?
Nekem ennél sokkal több vagy, szerető, jó pótmamám.
Nemcsak morzsát kaptam én sem, s bár nem egész kenyeret,
De az, amit eddig kaptam, az is több, mint egy szelet.

Itt vagyunk hát, kicsiny hangyák, kedves lányod és vejed
Megköszönni a sok morzsát és az egész kenyeret.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése